مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 18:052017-04-23سياسي

سیستم مافیای مواد مخدر به هیچ کس رحم نمی کند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به روند رو به رشد آمار معتادین در سطح جامعه، گفت: سیستم مافیای مواد مخدر به هیچ کس رحم نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبی الله شاه محمدی در کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه دهیاران بخش نوبران و مرکزی ساوه با اشاره به اینکه اعتیاد به عنوان نخستین اولویت در بین پنج اولویت در حوزه آسیب های اجتماعی در دستور کار نظام قرار دارد، افزود: اعتیاد به مواد مخدر از جمله مهمترین آسیب هاست که مقام معظم رهبری نیز مبارزه با این بلای خانمانسوز را اولویت نخست کشور دانستند.

وی با اشاره به آمار معتادان شناسایی شده در سطح استان مرکزی گفت: بنا بر آمار رسمی از مجموع جمعیت استان نزدیک به 30 هزار نفر معتاد شناسایی شده اند که از این میزان یعنی بیش از سه هزار نفر و به عبارتی 10 درصد جمعیت معتادین استان را زنان تشکیل می دهند .

وی به شیب تند افزایش آمار معتادان استان مرکزی بویژه زنان اشاره کرد و افزود: از این رو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی برنامه ای را در دستور کار قرار دارد تا با ورود به لایه های پایین دستی بویژه در روستاها و استفاده از ظرفیت دهیاران به عنوان نمایندگان دولت کار مبارزه با مواد مخدر را به جد دنبال کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم مافیای مواد مخدر به هیچ کس رحم نمی کند

سیستم مافیای مواد مخدر به هیچ کس رحم نمی کند