مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 17:512017-04-23بين الملل

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه؛ ساعت های پراضطراب اتحادیه اروپا


انتخابات ریاست جمهوری فرانسه صبح امروز با گشایش حوزه های اخذ رأی آغاز شد؛ انتخاباتی که آغازگر ساعت های پراضطراب برای اتحادیه اروپا است و سرنوشت آینده سیاسی فرانسه و این اتحادیه را رقم می زند.

- انتخابات ریاست جمهوری فرانسه؛ ساعت های پراضطراب اتحادیه اروپا انتخابات ریاست جمهوری فرانسه صبح امروز با گشایش حوزه های اخذ رأی آغاز شد؛ انتخاباتی که آغازگر ساعت های پراضطراب برای اتحادیه اروپا است و سرنوشت آینده سیاسی فرانسه و این اتحادیه را رقم می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 23 آوریل به وقت محلی فرانسه (10:30 صبح به وقت تهران) برای تعیین سکان دار 5 سال آینده کاخ الیزه و جانشین فرانسوآ اولاند رییس جمهور کنونی این کشور در حوزه های رأی گیری سراسر این کشور آغاز شد.

طبق آمار منتشره از سوی وزارت کشور فرانسه، نرخ مشارکت مردمی در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری 2017 تا ساعت 12 ظهر امروز یکشنبه 28.

54% یعنی رقمی بسیار نزدیک به رقم مشارکت مردمی در همین بازه زمانی طی دور نخست انتخابات سال 2012 (28.

29%) بوده است که در زیر می توانیم نموداری از آن را مشاهده کنیم: بنابر اعلام وزارت کشور فرانسه، 50 هزار نیروی پلیس و 7000 نظامی ارتش تأمین امنیت این انتخابات را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه؛ ساعت های پراضطراب اتحادیه اروپا

بسته خبری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه؛ ساعت های پراضطراب اتحادیه اروپا