مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:552017-04-23اقتصادي

بهره برداری از شش طرح صنعتی در قزوین


از شش طرح صنعتی به صورت ویدئو کنفرانس در قزوین رونمایی شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز قزوین، با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معادن و تجارت و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور 6 طرح صنعتی به صورت ویدئو کنفرانس در قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم دو طرح ملی صنعتی و چهار طرح صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار و 565 میلیارد ریال و اشتغالزایی 500 نفر افتتاح شد.

شرکت تولید انواع رزین با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی 68 نفر و یک واحد تولیدی انواع فیلم پلاستیکی با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال و اشتغال زایی 90 نفر از جمله طرح های افتتاح شده امروز بود.

همچنین یک واحد تولید انواع نئوپان با سرمایه گذاری 650 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 50 نفر و یک واحد تولید کننده انواع لنت ترمز با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 30 نفر از جمله طرح های افتتاح شده امروز بود.

یک واحد تولید کننده لوله و اتصالات با سرمایه گذاری 72 میلیارد ریال و اشتغال زایی 39 نفر به همراه افتتاح یک واحد تولید کننده انواع لبنیات با سرمایه گذاری 53 میلیارد ریالی و اشتغال زایی 34 نفر از دیگر طرح هایی بود که از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از شش طرح صنعتی در قزوین

بهره برداری از شش طرح صنعتی در قزوین