مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:552017-04-23پزشكي

تشکیل کمیته ای برای بررسی تداخل وظایف بین برخی از متخصصان


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای متشکل از برخی اعضای این کمیسیون، معاون آموزشی و درمانی و انجمن های علمی برای بررسی تداخل وظایف بین متخصصان زنان و رادیولوژیست و همچنین متخصصان سرطان و خون با متخصصان اشعه درمانی خبر داد و گفت که این .

- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای متشکل از برخی اعضای این کمیسیون، معاون آموزشی و درمانی و انجمن های علمی برای بررسی تداخل وظایف بین متخصصان زنان و رادیولوژیست و همچنین متخصصان سرطان و خون با متخصصان اشعه درمانی خبر داد و گفت که این کمیته بررسی هایش را در قالب گزارشی به کمیسیون می دهد تا تصمیم گیری برای رفع مشکل صورت گیرد.

محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حضور مسئولانی از وزارت بهداشت ، سازمان نظام پزشکی ، انجمن های صنفی و تخصصی رادیولوژی، پاتولوژی، رادیوتراپی، زنان ، سرطان ، اشعه درمانی در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: تداخل وظایفی بین متخصصان زنان و رادیولوژیست ها به وجود آمده، به طوری که اعتراض رادیولوژیست ها به این است که چرا متخصصان زنان وارد حیطه تخصصی کار آنها شده اند.

وی افزود: توضیحات ارائه شده از سوی معاون درمان وزارت بهداشت ، ناظر به این بود که مجوز کار رادیولوژی برای فوق تخصص های نازایی داده شده که با انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای بررسی تداخل وظایف بین برخی از متخصصان

تشکیل کمیته ای برای بررسی تداخل وظایف بین برخی از متخصصان