مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:352017-04-23اقتصادي

خرید تضمینی گندم به 150 هزار تن رسید


مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی نزدیک به 150 هزار تن گندم از کشاورزان داخلی خبر داد و گفت: این شرکت همزمان با خرید گندم، دانه روغنی کلزای تولید داخلی را نیز از کشاورزان با قیمت تضمینی خریداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی قنبری در مورد آخرین حجم خرید تضمینی گندم در سال 96 گفت: از اواسط فروردین ماه که فصل برداشت و خریدگندم از مناطق جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان در کشور شروع شد، تا کنون مقدار 144 هزار و 500تن گندم به قیمت تضمینی از کشاورزان خریداری کرده ایم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر عملیات خرید گندم در 6 استان کشور شامل استانهای خوزستان، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر آغاز شده و مراکز خرید این استان ها، گندم های تولید و عرضه شده توسط کشاورزان را خریداری می کنند.

قنبری همچنین از ابلاغ دستور العمل مصوب خرید گندم سال 96 به شرکت های غله و خدمات بازرگانی استان های سراسرکشور خبر داد و افزود: بر اساس مفاد این دستور العمل، قیمت خرید گندم معمولی و دروم با 4درصد افت مفید و 2درصد افت غیر مفید به ترتیب 1300 و 1330 تومان است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، بیشترین میزان خرید را هم اکنون مربوط به استان های خوزستان با بیش از 86 هزارتن و کرمان با 35 هزار تن دانست و اظهار کرد: فارس و هرمزگان نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم به 150 هزار تن رسید

خرید تضمینی گندم به 150 هزار تن رسید