مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:352017-04-23اجتماعي

سیستم تصفیه پساب 20 درصد از مراکز درمانی فاقد کارایی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بیش از 160 بیمارستان در سطح استان تهران وجود دارد، اظهارکرد: بر اساس گزارش سازمان حفاظت محیط زیست از مجموعه مراکز درمانی استان تهران و مجموعه واحدهایی که در حوزه دارویی فعالیت دارند، - سیستم تصفیه پساب و پسماند حدود 20 درصد از این واحدها دارای کارایی لازم نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،ناصر مهردادی در حاشیه پایش سرزده از چگونگی مراحل بارگیری زباله های بیمارستانی در راستای مدیریت پسماند واحدهای صنعتی و خدماتی استان تهران گفت: از مجموع بیمارستان هایی که امروز مورد پایش قرار گرفت تعدادی از واحدها ضوابط لازم برای بی خطرسازی و بارگیری را انجام نداده اند و از مجموع 5 بیمارستان به 2 واحد درمانی اخطاریه زیست محیطی داده شد.

وی با اشاره به اینکه این واحدها با شهرداری ها جهت بارگیری و حمل و نقل قرارداد دارند،اظهارکرد: کم کاری از ناحیه مجموعه بیمارستانی و در برخی موارد از سوی متصدی مربوطه بوده است چرا که برخی بیمارستان ها تجهیزات لازم برای بی خطرسازی پسماندها را دارند اما فرآیند بی خطرسازی به شکل درست و استاندارد صورت نمی پذیرد.

وی ادامه داد: تذکر و اخطاریه های لازم به واحدهایی که سیستم تصفیه پساب و پسماند آن ها کارایی لازم را ندارد، داده شده و در صورتی که که این واحدها به تعهدات خود عمل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم تصفیه پساب 20 درصد از مراکز درمانی فاقد کارایی است

سیستم تصفیه پساب 20 درصد از مراکز درمانی فاقد کارایی است