مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:302017-04-23سياسي

شناخت تهدیدها و به روز کردن تجهیزات از عوامل مهم دفاع از انقلاب است


فرمانده نیروی دریایی ارتش شناخت تهدیدها، شناخت دشمن و به روز کردن تجهیزات را از عوامل مهم دفاع از انقلاب دانست و گفت: فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا نقشی تعیین کننده در پرورش نیروی انسانی کارآمد، - مومن، متعهد، ولایتمدار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریادار سیاری، در مراسم تقدیر از فرماندهان و کارکنان نمونه فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداج ا،ضمن تبریک روز ارتش و با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی کل قوا سلام گرم رهبری معظم انقلاب خطاب به کارکنان و خانواده ها را ابلاغ کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در سال های ابتدایی پیروزی نظام اسلامی مبنی بر انحلال ارتش، گفت: آنها می خواستند با نابودی بنیه دفاعی کشور در آن مقطع و ضربه زدن به جایگاه ارتش، انقلاب را شکست داده و از رشد و صدور آن جلوگیری کنند.

امیردریادار سیاری گفت: ابراز دشمن برای رسیدن به اهداف مورد نظر عناصر ضد انقلاب و منافقین بودند که گوش به فرمان غرب بوده و می خواستند بازو و سپر دفاعی انقلاب را از آن جدا کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: 29 فروردین روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران و مایه افتخار همه ما ارتشیان است، چراکه از همان ابتدا ارتش بعنوان سپر انقلاب و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت تهدیدها و به روز کردن تجهیزات از عوامل مهم دفاع از انقلاب است

شناخت تهدیدها و به روز کردن تجهیزات از عوامل مهم دفاع از انقلاب است