مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:102017-04-23اقتصادي

افزایش مبادلات تجاری ایران و دانمارک در دستور کار + فیلم


سفیر دانمارک در ایران که به منظور تبادل نظر برای گسترش روابط دو جانبه به استان مرکزی سفر کرده بود از اراده کشورش برای گسترش روابط تجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ دانی عنان سفیر دانمارک در ایران استان مرکزی را مکانی مناسب برای سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت : در دو سال اخیر حجم مبادلات تجاری بین ایران و دانمارک دو برابر شده و بیشترین محصولاتی که از کشور دانمارک به ایران صادر شده محصولات دارویی و پزشکی است .

وی افزود: چندین بار به ایران سفر کرده ام و اکنون به مدت یک سال و نیم با سمت سفیر به این کشور آمده ام اما در نخستین بازدیدی که به عنوان توریست از این کشور داشتم به نوعی عاشق این کشور شدم و هدفم این بود که به دفعات به این کشور سفر کنم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی هم گفت: نشست امروز در سطح یک نشست مقدماتی برگزار شد تا توانمندی های استان مرکزی را به سفیر دانمارک معرفی کنیم و در این جلسه استان مرکزی را به عنوان یکی از ایمن ترین استان های سطح کشور معرفی کرده ایم.

افشون افزود: در این نشست به سفیر دانمارک گفته شد که ایران و به ویژه استان مرکزی جزء امن ترین مناطق خاورمیانه است و کوچکترین ناامنی در دهه های گذشته در کشور ایران مشاده نشده است و می تواند منطقه مناسبی برای جذب متقاضیان سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبادلات تجاری ایران و دانمارک در دستور کار + فیلم

افزایش مبادلات تجاری ایران و دانمارک در دستور کار + فیلم