موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:002017-04-23اجتماعي

نبود راه حل مناسب برای دفع پساب ها مشکل کشوری است


معصومه ابتکار با اشاره به دفع پساب ها گفت: مشکل نبود راه حل مناسب برای دفع پساب ها در تمام کشور وجود دارد که به تبع آن استان قزوین نیز درگیر این مسئله است.

- با پیگیری های انجام شده به دنبال یافتن روشی دائمی برای استفاده بهینه و یا دفع این پساب ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،رییس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه افتتاح بوستان محیط بان قزوین، گفت: در حال حاضر سوخت مازوت در نیروگاه های کشور به حداقل رسیده است و به دنبال صفر کردن مصرف این سوخت در کشور هستیم.

در حال حاضر کاهش مصرف سوخت مازوت در نیروگاه های سراسر کشور به طور جدی در حال پیگیری است و به دنبال راهکاری های جدی برای حذف این سوخت از نیروگاه ها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر با تولید گاز در نیروگاه عسلویه در حال جبران مصرف گاز توسط نیروگاه ها هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با تامین گاز نیروگاه ها مصرف سوخت مازوت را به صفر برسانیم.

امروز با تلاش های انجام شده مصرف سوخت مازوت نیروگاه شهید رجایی به حداقل رسیده است و این خبر خوشحال کننده ای برای محیط زیست محسوب می شود.

سیاوش شمسی پور - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین- در مراسم افتتاح بوستان محیط بان قزوین اظهار کرد: این بوستان در فضایی به مساحت 5000 متر مربع ساخته شده و به منظور قدردانی از زحمات محیط بانان استان قزوین و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود راه حل مناسب برای دفع پساب ها مشکل کشوری است

نبود راه حل مناسب برای دفع پساب ها مشکل کشوری است