مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:102017-04-23اقتصادي

ارائه انواع ضمانتنامه به کارگزاران در بانک توسعه صادرات


گسترش روابط کارگزاری بانکی در کشورهای هدف و گشایش ال سی دوطرفه از برنامه های راهبردی بانک است تا ضمانت نامه های بانکی را برای کارفرمای خارجی هم صادر کنیم.

- ه گزارش خبرگزاری صدا و سیما "؛ دکتر علی صالح ابادی در باره تسهیلات حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی گفت : عمدتا شرکت های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی در کشورهای هدف سه نوع ضمانت نامه دریافت می کنند که شامل ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه حسن انجام کار و ضمانت نامه پیش پرداخت است.

این سه ضمانت نامه ها از اهمیت به سزایی در پیشبرد پروژه های خارج از کشور دارد.

وی در ادامه افزود: با توسعه روابط کارگزاری، عملا از یکسال قبل موضوع ارائه ضمانت نامه های بانک توسعه صادرات مطرح شد و گسترش روابط کارگزاری در کشورهای هدف، ضمانت نامه های بانکی را نیز پوشش می دهد.

صالح آبادی گفت : ضمانت نامه بانکی به دو شکل صادر می شود با کارفرمای خارجی که معمولا دولت است مثل عمده پروژه های خدمات فنی و مهندسی که در کشورهایی مانند عراق، ارمنستان، افغانستان، ترکیه و پاکستان که دولت خارجی طرف حساب بانک هستند و مستقیما ضمانت نامه بانکی را می پذیرند و نیازی به بانک مرکزی نیست.

صالح آبادی اظهار داشت : هدف ما نیز این است که با همکاری وزارت امور خارجه، دولتها را متقاعد کنیم تا ضمانت نامه های بانک ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه انواع ضمانتنامه به کارگزاران در بانک توسعه صادرات

ارائه انواع ضمانتنامه به کارگزاران در بانک توسعه صادرات