مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:012017-04-23بين الملل

فتح برای برگزاری اعتصاب سراسری و روز خشم در فلسطین فراخوان داد


جنبش فتح از ساکنان مناطق مختلف و همه اقشار و موسسات خواست تا به برنامه های حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی ملحق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در جریان درگیری های امروز (یکشنبه) فلسطینیان با شهرک نشینان اسراییلی در شهرک عوریف واقع در جنوب شهر نابلس سه شهروند فلسطینی زخمی شدند.

همچنین تظاهرات دیگری در مرکز رام الله به سمت ایست بازرسی بیت ایل در شمال این شهر در حمایت از اعتصاب اسیران فلسطینی برگزار شد که نیروهای اسراییلی به سمت تظاهرکنندگان یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اقدام در حالی صورت می گیرد که در جریان حمله گروهی از شهرک نشینان اسراییلی به شهرک حواره در نابلس سه شهروند فلسطینی دیگر نیز مجروح شدند.

جنبش فتح در حمایت از اعتصاب اسیران پنجشنبه جاری مصادف با 27 آوریل را روز اعتصاب عمومی اعلام کرده که شامل تمامی بخش ها به عنوان گامی اعتراض آمیز از سوی همه فلسطینی هاست.

جنبش فتح همچنین روز جمعه 28 آوریل را "روز خشم" اعلام کرده به صورتی که علاوه بر برگزاری نماز جمعه در چادر تحصن کنندگان فلسطینی ها به نیروهای اسراییلی در تمامی نقاط تماس حمله ور شوند.

این جنبش اسراییلی ها و ابزارهایش را مسئول کامل زندگی اسیران فلسطینی و هرگونه ناآرامی در منطقه را در نتیجه سرسختی و بی تفاوتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح برای برگزاری اعتصاب سراسری و روز خشم در فلسطین فراخوان داد

فتح برای برگزاری اعتصاب سراسری و روز خشم در فلسطین فراخوان داد