مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:102017-04-23فناوري

شهرداری در ارتباط با تبدیل شبکه بی سیم به دیجیتال از مدت ها پیش اقدام کرده بود


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ارتباط با تبدیل شبکه بی سیم به دیجیتال، شهرداری از مدت ها قبل اقدام کرده بود گفت: اما این واگذاری متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، رضا تقی پور در حاشیه سیصد و چهل و دومین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش فنی و حقوقی پلاسکو افزود: این گزارش بدون پیشداوری و با انجام اقدامات کارشناسی بوده است.

این گزارش واقع بینانه و با در نظر گرفتن شرایط فعلی بیان شده و بدون تعهد به یک سازمان و نهاد خاص و تنها با سرلوحه قرار دادن انصاف تهیه شده است.

وی تاکید کرد: حادثه پلاسکویک کلاس درس بود اما بعضی از دوستان با پیش داوری و اصرار بر نظرات غیر کارشناسی می خواهند خود را از این کلاس درس محروم کنند.

تقی پور با اشاره به تعلل در تدوین آیین نامه مربوط به مبحث 22 مقررات ملی ساختمان گفت: تعلل و تاخیر در تدوین آیین نامه مبحث 22 مقررات ملی ساختمان ممکن است خسارت های بیشتری را وارد کند.

در خود گزارش دولت آمده که 300 کارگاه در پلاسکو بوده این در حالی است که تفسیری که برخی از دوستان از ماده 55 قانون شهرداری دارند مدیریت شهری را دچار بحران عمومی خواهد کرد چرا که شهرداری باید همه کارگاه های عمرانی را تعطیل کند و فقط به اینکار بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری در ارتباط با تبدیل شبکه بی سیم به دیجیتال از مدت ها پیش اقدام کرده بود

شهرداری در ارتباط با تبدیل شبکه بی سیم به دیجیتال از مدت ها پیش اقدام کرده بود