مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:062017-04-23بين الملل

واکنش مطبوعات افغانستان به حمله طالبان به نیروهای نظامی در بلخ


مطبوعات و خبرگزاری های افغانستان در یادداشت و گزارش های خود نسبت به حمله طالبان به یک پایگاه نظامی و کشته و زخمی شدن صدها تن از تیپ 209 ارتش واکنش های متفاوتی نشان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، 10 مهاجم مسلح به تیپ 209 ارتش افغانستان حمله کردند و نخست یک ماشین بمب گذاری در محل منفجر و 5 مهاجم مسلح، داخل تیپ 209 ارتش افغانستان شدند و پس از درگیری بین نیروهای امنیتی افغانستان و مهاجمان مسلح، نیروهای امنیتی این کشور مهاجمان را از پای درآورده اند.

با حضور نیروهای امنیتی افغانستان در محل و کشته شدن تمامی این مهاجمان این حادثه پایان یافت، طالبان مسئولیت این حمله را پذیرفت و تا ساعات پایانی روز گذشته اعلام شد که در این حمله 150 نفر کشته و حدود 140 نفر نیز زخمی شدند.

اشرف غنی روز گشته با سفر به بلخ در جریان کامل اوضاع قرار گرفت و از زخمی های این حمله عیادت کرد، آنچه در این حمله طالبان اهمیت داشت حمله ناگهانی طالبان به نمازگزاران و و حضور 5 نفر نیروی نفوذی در بین نیروهای نظامی افغانستان بود.

بر این اساس مطبوعات و خبرگزاری های افغانستان در یادداشت و گزارش های خود نسبت به حمله طالبان به یک پایگاه نطامی و کشته و زخمی شدن صدها تن از تیپ 209 ارتش واکنش های متفاوتی نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مطبوعات افغانستان به حمله طالبان به نیروهای نظامی در بلخ

واکنش مطبوعات افغانستان به حمله طالبان به نیروهای نظامی در بلخ