مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:052017-04-23حوادث

سارقان 55 خانه ویلایی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای یک باندسرقت خانوادگی که چهار میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان، سردار علی اکبر جاویدان در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی خود موفق شدند اعضای یک باند سرقت که به صورت خانوادگی به 55 خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: رسیدگی به موضوع سرقت ها ، با مراجعه حجم زیادی از مالباخته ها به پلیس آگاهی که اموال آنها به سرقت رفته بود، کلید خورد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با وقوع این سرقت ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال سازی منابع خبری و همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی شیوه ها ی سرقت،موفق شدند اعضای این باند را که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و گشتزنی در نقاط مختلف استان سوژه ها ی مورد نظر را انتخاب می کردند، شناسایی کنند.

سردار جاویدان گفت: با شناسایی این باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت در نیمه ها ی شب وارد منازل شده و تاکنون به 55 خانه ویلایی دستبرد زده و لوازم خانگی از قبیل یخچال، کولر، تلویزیون و دیگر اموال آنان را به سرقت برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان 55 خانه ویلایی دستگیر شدند

سارقان 55 خانه ویلایی دستگیر شدند