مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 13:562017-04-23بين الملل

لندن: به نقش خود در تشکیل اسراییل افتخار می کنیم


در پاسخ به طوماری مردمی در انگلیس که خواستار عذرخواهی رسمی دولت از مردم فلسطین به دلیل تدوین بیانیه بالفور شده بود، دولت انگلیس گفت هرگز عذرخواهی نکرده و به این بیانیه که منجر به تشکیل رژیم صهیونیستی شد، - افتخار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت انگلیس در پاسخ به طوماری مردمی که در سایت پارلمان این کشور خواستار عذرخواهی رسمی لندن برای بیانیه بالفور شده بود، گفت دولت انگلیس برای بیانیه تاریخی بالفور عذرخواهی نمی کند.

در بیانیه ای که دولت انگلیس در سایت خود منتشر کرد، آمده است بیانیه بالفور بیانیه ای تاریخی است که به خاطر آن دولت قصد عذرخواهی ندارد.

ما به نقش خود در پیدایش اسراییل افتخار می کنیم.

وظیفه کنونی ما تشویق به سوی صلح است.

در ادامه بیانیه ننگین دولت انگلیس آمده است، بالفور زمانی نوشته شد که جهان درگیر رقابت هایی میان قدرت های امپریالیستی در میان جنگ جهانی اول بود و در چنان شرایطی ایجاد خانه ای برای یهودیان در سرزمینی که آنان ارتباط مذهبی و تاریخی زیادی داشتند، صحیح و اخلاقی بود.

در ادامه این سخنان شرم آور، دولت انگلیس تصریح کرد ما این مساله را تشخیص می دهیم که بیانیه [بالفور] می بایست خواستار محافظت از حقوق سیاسی ساکنان غیریهودی فلسطین می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: به نقش خود در تشکیل اسراییل افتخار می کنیم

لندن: به نقش خود در تشکیل اسراییل افتخار می کنیم