مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 13:362017-04-23سياسي

پاسخ بعثه مقام معظم رهبری به خطیب نماز جمعه تهران


روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری ضمن ارائه توضیحات نسبت به سخنان امام جمعه موقت تهران درباره امنیت حجاج، تاکید کرد: توصیه می کنیم به اخبار دروغی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، - اعتماد نشود و تنها به اخبار بعثه و سازمان حج اعتماد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری نسبت به سخنان امام جمعه موقت تهران درباره مسئله حج تمتع امسال توضیحاتی را ارائه کرد.

متن کامل توضیحات بعثه مقام معظم رهبری بدین شرح است: در رابطه با اظهارات امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه مورخ یکم اردیبهشت ماه سال 96 در زمینه مسائل مرتبط با حج امسال، ضمن احترام به معظم ُله، چند نکته را برای اطلاع عموم ملت شریف ایران متذکر می شویم: 1- همانگونه که بارها گفته ایم، مسئله حج را باید از روابط سیاسی دو کشور جدا بدانیم تا در نتیجه مشکلی برای حج گزاران کشورمان ایجاد نشود.

2- آنچه که امسال اتفاق افتاده، اکتفا به وعده شفاهی نبوده، بلکه طرفین پس از چند جلسه کارشناسی و دو دور گفت وگوی طولانی در رابطه با مسائل حج 96 به توافق رسیدند و توافق نامه به امضای وزیر حج عربستان آقای دکتر بنتن و ریاست سازمان حج و زیارت آقای حمید محمدی رسیده است بنابراین طبق عرف بین المللی تا موارد توافق نقض نگردیده، طرفین نسبت به اجرای مواد آن باید مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ بعثه مقام معظم رهبری به خطیب نماز جمعه تهران

پاسخ بعثه مقام معظم رهبری به خطیب نماز جمعه تهران