مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 13:102017-04-23سياسي

سیاسیون با سیاه نمایی و منفی گرایی به باورهای مردم آسیب می زنند


یک عضو فراکسیون امید با انتقاد از جو سیاسی کشور در سیاه نمایی و منفی گرایی گفت که آن دسته از سیاسیونی که با فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب اسلامی در دام این رذیله ها افتاده و دوگانگی سیاسی، - تفرقه و یاس را به جامعه تزریق می کنند، بدانند که در حال وارد کردن آسیب جدی به دیدگاه ها و باورهای مردم هستند.

ابوالفضل سروش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر اینکه .

لاَ تَیْأَسُواْ مِن رَّوْحِ اللّهِ إِنَّهُ لاَ یَیْأَسُ مِن رَّوْحِ اللّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکَافِرُونَ (یوسف 87)، گفت: طبق این آیه، در جایی که یاس از مشتقات کفر و از صفات کافران در اسلام محسوب می شود می توان به ضرس قاطع گفت که هر گفتار و کرداری که یاس را ایجاد یا تقویت نماید، قطعا مخالف نص قرآن و فرمان خداست.

وی با ابراز تاسف از اینکه جو سیاسی کشور در دو یا سه دهه اخیر تدریجا به سمت فرهنگ بیگانه متمایل شده است، گفت: این اتفاق علی رغم شعار نه غربی نه شرقی و برخلاف ارزش های متعالی اسلامی که از انقلاب بود، رخ داده؛ به طوری که جو سیاسی کشور تحت تاثیر فلسفه و رفتارهای غیر دینی و مادی حاکم بر مراودات سیاسی غرب قرار گرفته است.

در چنین مکاتب مادی گرایی، محوریت پندار، گفتار و رفتارها، صرفا کسب قدرت و مناصب به هر قیمت و با صرف هر هزینه ای است و دروغ، تدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسیون با سیاه نمایی و منفی گرایی به باورهای مردم آسیب می زنند

سیاسیون با سیاه نمایی و منفی گرایی به باورهای مردم آسیب می زنند