مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 11:502017-04-23ورزشي

محمد طلایی: برخی می خواهند بین من و خادم اختلاف بیاندازند


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با گلایه از حاشیه سازی از سوی برخی افراد گفت: خودم را از مشورت با رسول خادم به عنوان نابغه کشتی ایران محروم نمی کنم.

- محمد طلایی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه همه نفرات به خوبی در حال تمرین هستند و انگیزه زیادی دارند تا بهترین سرباز برای کشورشان باشند.

70 درصد تیم های اعزامی به این دو رویداد مشخص شده و با برگزاری اردو در روزهای آینده و مشاهده آخرین وضعیت کشتی گیران تصمیم نهایی در مورد انتخابات نفرات در اوزانی که انتخاب نفرات قطعی نشده را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که چرا نفراتی مانند کمیل قاسمی و میثم نصیری با توجه به فاصله اندک میان این دو رویداد قرار است در هر دو رویداد به میدان بروند، گفت : تلاش ما این است که دو تیم جداگانه را به رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام کنیم و تا جایی که بتوانیم به دنبال این هدف هستیم.

البته باید این را بگویم که کشتی رشته ای است که سابقه چنین مواردی در آن به وفور پیدا می شود و نمی توان گفت این مورد چیز عجیبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد طلایی: برخی می خواهند بین من و خادم اختلاف بیاندازند

محمد طلایی: برخی می خواهند بین من و خادم اختلاف بیاندازند