مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 10:162017-04-23سياسي

تا دقایقی دیگر آملی لاریجانی مهمان فرماندهان ناجا خواهد شد


دومین روز از بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی با حضور وزیر دفاع، رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس قوه قضاییه در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزای فارس، بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی از روز گذشته در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در حال برگزاری است.

بر پایه این گزارش در روز اول این همایش رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی مسئولان سرشناسی بودند که در جمع فرماندهان نیروی انتظامی حضور یافتند.

امروز نیز سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیانی در این همایش حضور داشتند.

تا لحظاتی دیگر آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه در این همایش حضور خواهد داشت و در بیست دومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/866HRN نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقایقی دیگر آملی لاریجانی مهمان فرماندهان ناجا خواهد شد

تا دقایقی دیگر آملی لاریجانی مهمان فرماندهان ناجا خواهد شد