مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 10:162017-04-23اقتصادي

الوپیک اولین سامانه درخواست آنلاین پیک موتوری در تهران


الوپیک شاخصترین خدمات سفارش پیک موتوری انلاین تهران است که با هزینه هایی تا 50 درصد زیر قیمت بازار و وسیع ترین ناوگان حمل و نقل موتوری در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، الوپیک شاخصترین خدمات سفارش پیک موتوری انلاین تهران است که با هزینه هایی تا 50 درصد زیر قیمت بازار و وسیع ترین ناوگان حمل و نقل موتوری در حال فعالیت است.

الوپیک با استفاده از آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی و رعایت امکانات مورد نیاز کاربران, گامی برای رفع مشکل درخواست پیک موتوری در سریع ترین زمان ممکن برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویرلن ، خدمات الوپیک به صورت آنلاین و از طریق سیستم عامل اندروید یا iOS و همچنین از طریق نسخه تحت وب برای کاربران در دسترس است و همین موضوع کمک میکند در هر ساعت شبانه روز و از تمام نقاط شهر تهران بتوان درخواست پیک داد و بسته مورد نظر را به راحتی ارسال کرد.

اما چه نکاتی باعث میشود که کاربران به الوپیک اعتماد کنند و از خدمات آن به جای سرویس های سنتی پیک موتوری استفاده کنند: امنیت الوپیک تنها شرکت خدمات آنلاین پیک موتوری" است و تمامی فعالیت های آن تحت نظارت مستمر پلیس فتا انجام میشود.

سرعت از آنجا که سفیران الوپیک در تمام نقاط شهر حضور دارند تمام کاربران میتوانند به راحتی درخواست خود را ثبت کنند تا نزدیک ترین سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوپیک اولین سامانه درخواست آنلاین پیک موتوری در تهران

الوپیک اولین سامانه درخواست آنلاین پیک موتوری در تهران