مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 10:102017-04-23دانش

آمادگی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تامین نیروهای مهارتی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای تامین نیروهای مهارتی مورد نیاز جامعه، گفت: از طریق امضای تفاهم نامه با دستگاه ها و سازمان های مختلف قادر خواهیم بود نیازهای دستگاه ها به نیروهای مهارتی را تامین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در مراسم امضای تفاهم نامه دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، این دانشگاه را یکی از دانشگاه های مهم در حوزه مهارتی توصیف کرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی دارد تمام نیازهای منطقه به نیروهای مهارتی را تامین کند.

وی در ادامه افزود: روند کیفیت بخشی به امور آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی که از سال گذشته آغاز شده است در سال جاری با سرعت بیشتری دنبال می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: از طریق امضای تفاهم نامه با دستگاه ها و سازمان های مختلف قادر خواهیم بود آموزش های مورد نیاز این دستگاه ها را احصا و ارائه کنیم که به موجب آن زمینه اشتغال فارغ التحصیلان مهارتی فراهم می شود.

درا دامه این مراسم دکتر اسکندری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی بوشهر نیز گفت: ارتقا کیفیت آموزش های مهارتی به ویژه مهارت های نوین، تقویت و توسعه فضاهای آموزشی مطلوب و استاندارد در راستای توانمندسازی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تامین نیروهای مهارتی

آمادگی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تامین نیروهای مهارتی