مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 08:412017-04-23ورزشي

آخرین اخبار از حریف تیم استقلال/ تمرینات تاکتیکی نماینده امارات


تیم فوتبال الاهلی شب گذشت تمرین تاکتیکی خود را قبل از سفر به تهران و رویارویی با استقلال در زمین اختصاصی خود برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال الاهلی امارات در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار است که سه شنبه هفته جاری با تیم استقلال مسابقه حساسی را راس ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

شب گذشته این تیم با همه نفرات خود و بدون آنکه هیچ بازیکن مصدومی داشته باشد، تمرین تاکتیکی را برگزار کرد.

از نکات قابل توجه تمرین شب گذشته الاهلی این بود که همه نفرات این تیم با نشاط خاصی به تمرین پرداختند و به نظر می رسد کادرفنی و بازیکنان این تیم از پیروزی های اخیر مقابل تیم های الوحده، الجزیره و التعاون عربستان روحیه مضاعفی به دست آورده اند و حالا می خواهند در تهران هم به برتری برسند.

مرور کارهای هجومی دستور تاکتیکی تمرین شب گذشته الاهلی بود و آنها بیش از آنکه بخواهند روی کارهای تدافعی تمرکز داشته باشند، بیشتر برنامه های هجومی و گلزنی را مرور کردند.

ار چه کادرفنی الاهلی در پایان جلسه تمرینی در جمع بازیکنانش از اهمیت و سختی دیدار با استقلال سخن گفتند، اما به نظر می رسد این تیم اماراتی با ستاره هایی که دارد، می خواهد در تهران هم دروازه نماینده ایران را باز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از حریف تیم استقلال/ تمرینات تاکتیکی نماینده امارات

آخرین اخبار از حریف تیم استقلال/ تمرینات تاکتیکی نماینده امارات