مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 08:052017-04-23حوادث

خارج کردن لاشه مغروقه پرخطر از جنوب جزیره لاوان


با تلاش کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان لاشه یک فروند مغروقه پرخطر واقع در جنوب جزیره لاوان خارج و به بندر شهید رجایی منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از خروج لاشه یک فروند مغروقه پرخطر از جنوب جزیره لاوان و انتقال آن به بندر شهید رجایی خبر داد و گفت :خارج سازی مغروقه مذکور درراستای انجام تعهدات سازمان بنادر و دریانوردی پیرامون ایمن سازی آبراه های حاکمیتی کشور انجام گرفت است.

محمدرضا پور رجبی بابیان اینکه این مغروقه حدود 50 متر طول و 12 متر عرض داشت، وزن آن را حدود 200 تن آهن آلات شامل بدنه زیرآبی و موتور اصلی و دیزل ژنراتور اعلام کرد و افزود: این مغروقه از قدیمی ترین سازه ها پرچی با موتوری از نوع استاپ انجین بوده که در حال حاضر این نوع شناور به ندرت تولید می شود.

پور رجبی عملیات برشکاری زیرآبی، خارج سازی و انتقال این مغروقه به مجتمع بندری شهید رجایی را به مدت 75 روز کاری دانست و عنوان کرد: این مغروقه از قدیمی ترین سازه های موجود در مسیر تردد بود که مشکلاتی را برای شناورها متردد در جنوب جزیره لاوان به وجود می آورد.

وی افزود: با خارج سازی مغروقه و پاک سازی محدوده، تردد در منطقه جنوب جزیره لاوان با ایمنی بیشتری صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارج کردن لاشه مغروقه پرخطر از جنوب جزیره لاوان

خارج کردن لاشه مغروقه پرخطر از جنوب جزیره لاوان