مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 20:252017-04-21سياسي

آماده پاسخگویی هستیم/ مناظره ها باید مستقیم پخش شود


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما آماده پاسخگویی هستیم و همان طور که قبلا نیز اعلام کردیم، مناظره ها را نه به صورت ضبط شده بلکه به صورت زنده لازم می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی، عصر امروز با حضور در همایش سراسری ستادهای استانی و کشوری که در محل شهادت شهدای هفتم تیر برگزار شد ضمن تبریک ایام و اعیاد رجبیه با بیان اینکه ان شاءالله به برکت این ایام و لیالی به ما توفیق بندگی حضرت حق را بدهند، اظهار داشت: انتخابات یکی از جلوه های حضور مردم، قدرت ملی، امنیت ملی و جلوه اعتنای نظام اسلامی به رای و اراده ملت است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: تمام نهادها به موجب قانون اساسی و تمام اجزای نظام اسلامی مبتنی بر رای مردم هستند از این رو، رای مردم در نظام اسلامی تشریفاتی نیست و سرنوشت ساز است.

وی با بیان این که رای مردم در انتخابات مختلف از جمله خبرگان، ریاست جمهوری، مجلس و شوراها تصمیم سازی و تصمیم گیری در نظام اسلامی را شکل می دهد، افزود: باید برای این که مردم در این عرصه حضور و مشارکت گسترده داشته باشند، این حضور همراه با بصیرت و آگاهی و نگاه به آینده نظام باشد.

رییسی با اشاره به لزوم اجرای قانون اساسی و سیاست های مصوب و نیز قوانینی که در مجلس تدوین می شود، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده پاسخگویی هستیم/ مناظره ها باید مستقیم پخش شود

آماده پاسخگویی هستیم/ مناظره ها باید مستقیم پخش شود