مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 17:202017-04-21سياسي

همایش آموزشی اعضای هیئتهای نظارت گلستان برای انتخابات ریاست جمهوری


همایش توجیهی ، آموزشی اعضای هیئتهای نظارت استان گلستان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز در گرگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما "، رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان گفت : در این همایش بیش از 60 نفر از اعضا ی هیئتهای نظارت استان ، شهرستانها و بخشهای مختلف با آخرین تدابیر ، مهارتها و تصمیات نظارتی شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آشنا شدند.

عیسی غلامی افزود : هم افزایی و وحدت رویه اعضای هیئت نظارت، بخشها و شهرستانها با استان در انتخابات ریاست جمهوری از اهداف برگزاری این همایش توجیهی آموزشی بود.

او افزود : با توجه به اعلام 6 نفر ازواجدان شرایط نامزدی ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور ، بررسی نظارت بر تبلیغات انتخابات و ستادهای آنها و توانمندیها و نظارت موثر شورای نگهبان در این همایش از دیگر برنامه های این همایش بود.

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گلستان گفت: بر اساس پیش بینی های اولیه بیش از یکهزارو 625 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است و درهمه بخشها و شهرستانها ی گلستان هیئتهای سه نفره نظارت بر انتخابات که منصوب شورای نگهبان هستند هم تعیین و توجیه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش آموزشی اعضای هیئتهای نظارت گلستان برای انتخابات ریاست جمهوری

همایش آموزشی اعضای هیئتهای نظارت گلستان برای انتخابات ریاست جمهوری