مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 15:052017-04-21فرهنگي

واکنش یک مسوول به اظهارات کارگردان «عصبانی نیستم» / «پیگیریم»


قائم مقام ستاد صیانت از آثار سمعی بصری کشور درباره انتشار نسخه غیرقانونی فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» و نامه کارگردان این اثر سینمایی توضیحاتی داد.

- واکنش یک مسوول به اظهارات کارگردان عصبانی نیستم / پیگیریم قائم مقام ستاد صیانت از آثار سمعی بصری کشور درباره انتشار نسخه غیرقانونی فیلم سینمایی عصبانی نیستم! و نامه کارگردان این اثر سینمایی توضیحاتی داد.

نوید آقایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نامه رضا درمیشیان"، کارگردان فیلم سینمایی عصبانی نیستم! اظهار کرد: فکر می کنم روز اول فروردین ماه آقای درمیشیان تماس گرفتند و شفاهاً مطرح کردند که موضوع پخش غیرقانونی فیلم عصبانی نیستم! از چه قرار است؛ همان زمان از همان جاهایی که خودشان اعلام کردند که نسخه هایی از فیلم عصبانی نیستم را دیده اند، دستور پیگیری صادر شد و به فاصله چند ساعت هم آن نسخه ها جمع آوری شد.

‎او یادآور شد: در هفته گذشته متوجه شدیم که یک نسخه بسیار بسیار بی کیفیتی از طریق برخی کانال های تلگرامی و حتی اینستاگرام در حال انتشار است.

مکاتبه اولیه ای با افرادی که این کانال ها را اداره می کردند، صورت گرفت و به آنها گفته شد که حتما با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت که آنها هم پس از گذشت چند دقیقه این نسخه از فیلم عصبانی نیستم را از روی کانال تلگرامی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک مسوول به اظهارات کارگردان «عصبانی نیستم» / «پیگیریم»

واکنش یک مسوول به اظهارات کارگردان «عصبانی نیستم» / «پیگیریم»