مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:402017-04-21سياسي

امنیت امروز ایران مرهون خون شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم است


شهردار تهران با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، گفت: ملت ایران همواره جانانه با ایستادگی و ایثار خود از انقلاب و ارزش های نظام دفاع کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در آیین یادوآره شهدای مدافع حرم استان ایلام در مسجد جامع ایلام، اظهار کرد: اگر ایران اسلامی در خودکفایی، امکانات و مسائل نظامی با وجود همه پیچیدگی ها، فناوری های روز دنیا را داراست به برکت حضور ملت انقلابی و همیشه در صحنه است .

شهردار تهران افزود: این ملت در شرایط بسیار سخت تهاجم دشمن در مقابل آنها ایستادگی کردند و در این راه با فدا کردن جان و مال خود، جانانه از انقلاب و ارزش های نظام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که کشورهای همسایه و منطقه حتی قلب اروپا با جنگ و درگیری روبرو هستند، ایران اسلامی با امنیت و اقتدار در صحنه حضور دارد، تصریح کرد: آرامش و آسودگی امروز مردم حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزمان آنها و در راس آن حضور همیشگی مردم بوده است.

قالیباف با تاکید بر اینکه حضور مردم از هر قوم و قشر و نشاط در میدان نبرد، رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: این مهم، ضربه ای جبران ناپذیر به دشمن وارد کرد و باید بگوییم که اگر حضور مردم در این دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز ایران مرهون خون شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم است

امنیت امروز ایران مرهون خون شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم است