مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:352017-04-21سياسي

توسعه بی رویه مراکز سلول های بنیادی نگران کننده است


با توجه به اینکه طی یک سال تعداد مراکز سلول های بنیادی در کشور دو برابر شده، نگران هستیم که این حوزه ها هم به سرنوشت سایر حوزه ها که امکانات در آن ها توزیع می شود، - رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به اینکه طی یک سال تعداد مراکز سلول های بنیادی در کشور دو برابر شده، نگران هستیم که این حوزه ها هم به سرنوشت سایر حوزه ها که امکانات در آن ها توزیع می شود، اما دستاوردی نداشته اند، دچار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد کافی امروز اول اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما عامل توسعه و ترویج برخی رشته ها و حوزه ها هستیم، اظهار کرد: وجود 44 مرکز در زمینه سلول های بنیادی در کشور که کار می کنند کافی است و نباید در جهت توسعه و تعدد مراکز سلول های بنیادی حرکت شود، بلکه باید بر روی مراکز موجود تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: معمولا هنگامی که موضوعی در کشور مطرح می شود نهادها دانشگاه ها و مجموعه های زیادی به عنوان مُد و بدون اینکه زیرساخت و تخصصی در آن زمینه داشته باشند، وارد آن می شوند.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: سیاست های کلان دانشگاه فردوسی بر این است که در حوزه سلول های بنیادی حداکثر تلاش و همکاری را با پژوهشگران، دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بی رویه مراکز سلول های بنیادی نگران کننده است

توسعه بی رویه مراکز سلول های بنیادی نگران کننده است