مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:202017-04-21سياسي

بی اخلاقی، تخریب و تهمت نباید نرخ رایج بازار انتخابات شود


امام جمعه موقت قم، با تأکید بر ضرورت اخلاق مداری کاندیداها و مردم گفت: بی اخلاقی، تخریب، تهمت و دروغ نباید نرخ رایج بازار انتخابات شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم در مصلای قدس، انتخابات را مظهر آبروی نظام دانست و گفت: امیدواریم در روز 29 اردیبهشت ما شاهد حضورگسترده و خیره کننده مردم در پای صندوق‏ های رأی باشند و انتخاب درستی انجام شد تا در چهار سال آینده بتوانیم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات مظهر اراده ملی و مظهر حماسه سیاسی و مردم سالاری دینی است، انتخابات ظهور قدرت ملی ما است.

امام جمعه موقت قم افزود: مسئولان باید انتخاباتی را برگزار کنند که در تراز نظام اسلامی باشد، انتخابات ما باید آزاد، سالم، امن، با نشاط، پرشور، پرحضور، رقابتی و قانون مند باشد، چون انتخابات موجب حیات مجدد جامعه، گردش نخبگان، متجلی شدن نقش مردم در کنار اسلامیت نظام، آشنایی مردم با مسایل واقعی کشور است.

حسینی بوشهری تصریح کرد: قانون مداری مهم ترین عنصری است که در عرصه انتخابات باید مورد توجه باشد، این اصل، به عنوان یک اصل اساسی مطرح است که همگان باید در این زمینه خود را مکلف بدانند، یکی از مسایل مثبتی که رخ داد آن است که امروز برخی از افرادی که احراز صلاحیت نشدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اخلاقی، تخریب و تهمت نباید نرخ رایج بازار انتخابات شود

بی اخلاقی، تخریب و تهمت نباید نرخ رایج بازار انتخابات شود