مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 14:002017-04-21فرهنگي

میرکریمی درباره ی بودجه جشنواره ی جهانی فجر چه گفت؟


درباره بودجه جشنواره جهانی من نباید توضیحی بدم زیرا در وزارت ارشاد مشخص است، 12 میلیارد تومان بین دو جشنواره تقسیم می شود این را بنویسید و بگذارید کنار 350 مهمان خارجی که به این جشنواره دعوت شدند.

- رضا میرکریمی گفت: درباره بودجه جشنواره جهانی من نباید توضیحی بدم زیرا در وزارت ارشاد مشخص است، 12 میلیارد تومان بین دو جشنواره تقسیم می شود این را بنویسید و بگذارید کنار 350 مهمان خارجی که به این جشنواره دعوت شدند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: بر اساس تجربه های خودم، در کشورهای دیگر جشنواره ها در نگاه نخست اهداف ملی شان را پیگیری می کنند، ما نیز در کشور خود در سطوح مختلف می توانیم، اهداف ملی را دنبال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده،سیدرضا میرکریمی دبیر این رویداد سینمایی با اشاره به ارزش جشنواره جهانی فجر و تاثیر آن در مناسبات فرهنگی و هنری منطقه، گفت: ما در منطقه ای هستیم که سینمای آبرومندی داریم به همین دلیل نیازمند این هستیم که جامع تر و کامل تر به این موضووع بپردازیم.

برای ما دیپلماسی فرهنگی ذیل دیپلماسی عمومی است که یک حرکت ایجابی و کاملا قدرتمندانه می تواند ایجاد کند؛ نظرها و نگاه ها را به سمت کشور ما بکشاند که این امر از حرکتی که ما را به سمت انزوا می برد جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرکریمی درباره ی بودجه جشنواره ی جهانی فجر چه گفت؟

میرکریمی درباره ی بودجه جشنواره ی جهانی فجر چه گفت؟