مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 13:052017-04-21اقتصادي

تولید و بازار مناسب میوه در سال جاری


معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که گرچه سرمازدگی جزیی در باغ های کشور داشته ایم، اما وضعیت​ تولید میوه به گونه ای است که امسال فراوانی و ارزانی میوه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی طهماسبی امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بین المللی ایران سبز 2017 اظهار کرد: تاکنون گزارشی از سرمازدگی ارائه نشده، اما به نظر می رسد که خسارات وارد شده کمتر از 30 تا 35 درصد باشد.

بنابراین این سرمازدگی جزیی به حساب می آید و وضعیت تولید میوه در سال جاری بسیار خوب بوده و امسال، سال ارزانی میوه است و در این زمینه میوه های هسته داری مانند گیلاس و زردآلو، میوه های دانه دار مانند سیب و گلابی و میوه های دانه ریز مانند انگور خسارتی نداشته اند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش تولید گل و گیاه زینتی در اقتصاد مقاومتی افزود: ایجاد گلخانه ها با توجه به اینکه زودبازده هستند و قابلیت توسعه و اشتغالزایی بالایی دارند، جزو طرح هایی است که در اقتصاد مقاومتی قرار گرفته و تولید گل را نیز شامل می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی ادامه داد: 11 هزار هکتار سطح زیر کشت گلخانه های کشور است که 2300 هکتار آن به کشت گل و گیاهان زینتی اختصاص یافته و مابقی آن مربوط به سبزی و صیفی و میوه هایی همچون توت فرنگی است، اکنون نیز میوه های درختی مانند لیموترش، انگور و میوه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و بازار مناسب میوه در سال جاری

تولید و بازار مناسب میوه در سال جاری