مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 12:552017-04-21حوادث

دستگیری شرور سابقه دار و یکی از اراذل محله های جنوبی بوشهر


فرمانده انتظامی شهرستان بوشهرگفت: فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده کشی، تیرانداری و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارد، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود:در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر این که فردی در محله مُخبلند باعث رعب و وحشت و ایجاد مزاحمت برای مردم می شود، تیم عملیاتی کلانتری 13 جلالی به محل مورد نظر اعزام شد و او را دستگیر کرد.

وی افزود: با حضور نیروهای پلیس مشاهده شد شرور سابقه دار به هویت م- ر در حالتی نامتعادل با استفاده از قمه و چوب در حال عربده کشی و مزاحمت برای شهروندان است و به 11دستگاه خودرو نیز خساراتی وارد کرده است.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: این فرد شرور بدون توجه به توصیه ها و دستور پلیس به سمت نیروهای پلیس و تعدادی از شهروندان حمله ور شد ولی در نهایت به دام پلیس افتاد.

وی گفت: متهم دارای سوابقی مانند تجاوز به عنف، تیراندازی به سمت منزل شهروندان، عمل منافی عفت، عربده کشی ، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی است و درسال 93 از وی سه قبضه اسلحه کلت کمری و روز گذشته نیز یک قبضه اسلحه کلاش 10 تیر کشف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر، متهم که تاکنون چندین بار دستگیر شده برای تحقیقات تکمیلی همچنان در اختیار پلیس است و دو نفر از همدستانش نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور سابقه دار و یکی از اراذل محله های جنوبی بوشهر

دستگیری شرور سابقه دار و یکی از اراذل محله های جنوبی بوشهر