مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 12:552017-04-21پزشكي

میزان افسردگی در ایران بیشتر از متوسط دنیا نیست + فیلم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان افسردگی در ایران بیشتر از متوسط دنیا نیست؛ این آمار در خانم ها 16 درصد و در آقایان 10 درصد است.

- "؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اهمیت نماز جمعه در وحدت و اتحاد بیشتر مردم به فعالیت های سه سال و هشت ماه وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: یکی از اولویت های این دولت توجه به سلامت مردم بود که حاصل آن در مرحله اول کاهش پرداخت و دغدغه مردم در مراجعه به مراکز درمانی بود.

وی افزود: در این دولت 11 میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که 20 سال قبل از ما قانون آن تصویب شده بود، اما در دوران ما اجرایی شد، در عین حال هزاران هزار میلیارد تومان به جای اینکه مردم از جیب پرداخت کنند دولت به ویژه برای روستاییان و حاشیه نشینان در بخش بهداشت و درمان پرداخت کرد.

هاشمی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت پرداخت از جیب مردم در روستا ها به سه درصد و در شهرستان ها به شش درصد رسید و حضور پزشکان و متخصصان در شهرستان ها و روستا ها پررنگ تر و نقایصی که در بخش دارو و واکسن بود برطرف شد.

وزیر بهداشت در ادامه به تجهیزات بیمارستانی اشاره کرد و گفت: در این دولت به اندازه 20 سال تخت بیمارستانی ساخته و تحویل شده است یا درحال تحویل است و بیش از 2 هزار میلیارد تومان هم تجهیزات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افسردگی در ایران بیشتر از متوسط دنیا نیست + فیلم

میزان افسردگی در ایران بیشتر از متوسط دنیا نیست + فیلم