مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 11:102017-04-21فرهنگي

حملات تروریستی فرانسه سوژه ی «ایستوود»


«کلینت ایستوود» قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلمی درباره حمله تروریستی سال 2015 به یک قطار سریع السیر در فرانسه بسازد.

- کلینت ایستوود قصد دارد در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلمی درباره حمله تروریستی سال 2015 به یک قطار سریع السیر در فرانسه بسازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، این سینماگر کهنه کار در ادامه پروژه های سینمایی که به قهرمان سازی آمریکایی ها می پردازد، این بار قصد دارد فیلمی درباره ماجرای حمله تروریستی به یک قطار سریع السیر در سال 2015 بسازد، قطاری که در نهایت توسط سه آمریکایی متوقف شد.

این فیلم اقتباسی از رمان قطار ساعت 15:17 به پاریس: داستان واقعی یک تروریست است که نشان می دهد چگونه سه آمریکایی به نام های اسپنسر استون ، آنتونی سدلر و الک اسکارلاتوس یک تروریست مسلح را در قطار سریع السیر از آمستردام به پاریس در سال 2015 متوقف کردند.

این فیلم جدیدترین ساخته ایستوود پس از فیلم سالی با بازی تام هنکس است،فیلمی درباره خلبانی که یک جت مسافربری را روی رودخانه هادسن نشاند و فیلم تک ترانداز آمریکایی با بازی بردلی کوپر که درباره کریس کایل تک تیرانداز سابق ارتش آمریکا است.

این بازیگر و کارگردان آمریکایی در سال 1992، با ساخت فیلم نابخشوده که وسترنی متفاوت بود نه تنها جایزه گلدن گلوب را برای بهترین کارگردانی کسب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات تروریستی فرانسه سوژه ی «ایستوود»

حملات تروریستی فرانسه سوژه ی «ایستوود»