مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 10:402017-04-21سياسي

بازخوانی سخنان رهبری درباره کارگران


همزمان با نزدیک شدن به هفته کارگر و دیدار گروه های مختلف کارگری با رهبر انقلاب، نشان می دهد دغدغه و تاکید ایشان به مسئولان، همواره بحث تامین امنیت شغلی کارگران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در تقویم رسمی کشور پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر ثبت شده و یکی از برنامه های هر ساله این هفته دیدار گروه های مختلف کارگری با رهبر انقلاب است.

اما آنچه که رهبر انقلاب در بیانات خود خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام در هفته کارگر سال های مختلف بر آن تاکید می کنند، افزایش انگیزه و کیفیت کار این قشر از جامعه است.

حال در آستانه هفته کارگر بخشی از سخنان ایشان در هفته کارگر سال گذشته (هشتم اردیبهشت95) خطاب به مسئولان نظام درباره گروه های کارگری و کارفرمایی را مرور می کنیم:- با وجود مشکلات معیشتی، کارگران هیچ گاه به تبلیغات ضد انقلاب اعتنا نکردند و در مقابل نظام نایستادند بلکه همواره مدافع نظام اسلامی بوده اند.

- مهمترین مسئولیت کارگران در این بخش، درست، با کیفیت و با استحکام انجام دادنِ کار است.

- از جمله مسائل مهمی که در بالا رفتن کیفیت کار کارگران تأثیر بسزایی دارد، جدی گرفتن موضوع مهارت افزایی و بالا بردن مهارت کارگران است که دولت در این زمینه مسئولیت های مشخصی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی سخنان رهبری درباره کارگران

بازخوانی سخنان رهبری درباره کارگران