مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 10:252017-04-21سياسي

طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به صحن مجلس می آید


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مجددا به صحن مجلس می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بررسی این طرح تا اواخر خردادماه به پایان می رسد.

وی افزود: طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی ابتدا از سوی هیات رییسه مجلس به کمیسیون ویژه ای در مجلس ارسال شده بود و این کمیسیون هم کار خودش را انجام داد و طرح را تقدیم صحن مجلس کرد، اما این طرح نتوانست رای بیاورد و در نهایت، مجدداً به کمیسیون حقوقی و قضایی بازگشت.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: بعد از ارجاع، دو جلسه بر روی این طرح در کمیسیون بررسی صورت گرفته است؛ در اولین فرصت، مجددا در کمیسیون اصلاحات لازم را انجام خواهیم داد که بتوانیم پس از انتخابات و تا اواخر خردادماه آن را نهایی کرده و آماده ارائه به صحن مجلس کنیم.

ملکشاهی اضافه کرد: تاکنون تغییر جدیدی بر روی طرح صورت نگرفته و فعلا در حال بررسی هستیم، اما هم موافقان طرح و هم مخالفان آن جدی هستند.

وی بیان کرد: این طرح به تدریج نسبت به طرح اولیه خیلی تغییر کرده، به همین دلیل قوه قضاییه هم الان با آن موافق است؛ براساس این طرح، سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی زیر نظر رییس قوه قضاییه و در جایگاه معاونت وی تشکیل می شود تا تمام دعاوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به صحن مجلس می آید

طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به صحن مجلس می آید