مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 09:552017-04-21سياسي

اعلام حمایت روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی از کاندیداتوری روحانی


رییس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی گفت: روسای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور حمایت قاطع خود را از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و تاکید کردند .

- رییس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی گفت: روسای کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور حمایت قاطع خود را از ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و تاکید کردند که در انتخابات پیش روی به ایشان رای خواهند داد.

علی اصغر بیات در گفت وگو با ایسنا، گفت: در نشست اخیر، روسای کانون های استانی سراسر کشور که در تهران برگزار شد، نمایندگان کارگران بازنشسته و مستمری بگیر، ضمن بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در خصوص ارتقای معیشت و زندگی بازنشستگان در طول چهار سال گذشته، به این نتیجه رسیدند که دولت دکتر روحانی و مشخصاً سازمان تامین اجتماعی از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت زندگی زحمتکش ترین اقشار جامعه دریغ نکرده اند.

بیات افزود:ارزش تلاش های انجام شده از آن جهت است که دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی همواره از تبعات منفی اقدامات و حاشیه هایی که در طول دولت های نهم و دهم ایجاد شده بود در رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی از کاندیداتوری روحانی

اعلام حمایت روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی از کاندیداتوری روحانی