مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 09:452017-04-21فناوري

تفاوت ویژگی های بصری وب سایت های دانشگاه های ایران با جهان


نتایج یک تحقیقی حاکی از آن است که تفاوت عملکرد وب سایت های دانشگاه های جهان و ایران بیشتر در موارد مربوط به تایپ و نوشته ها مانند استفاده از خط دور برای تیترها، - تنوع زیاد نوع تایپ فیس ها، تنوع کم در اندازه نوشته ها، فاصله کم بین خطوط متن در وب سایت های ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده صفا قاسمی و سودابه صالحی در مقاله خود به بررسی "تطبیق ویژگی های بصری وب سایت های دانشگاه های مطرح جهان با وب سایت های دانشگاه های ایران" پرداختند.

با گسترش ارتباطات الکترونیکی و اینترنتی، نیاز به طراحی وب سایت برای دانشگاه ها بیشتر شده و جذب کاربران به این وب سایت ها و اطلاع رسانی از این طریق، از اهداف اولیه این مراکز شده است و در این راستا، طراحی بصری این وب سایت ها حائز اهمیت است و شناسایی معیارهای طراحی، به بهبود آنها کمک شایانی می کند.

مطابق این تحقیق اهداف اصلی پژوهش بررسی اشکالات بصری وب سایت های دانشگاه های ایران در مقایسه با ویژگی های بصریِ مشترک میان وب سایت های موفق دانشگاه های جهان و یافتن شباهت ها و تفاوت های میان عناصر بصری این دو گروه هستند.

جهت تحقق این اهداف، با روش تحقیق تطبیقی-توصیفی و استفاده از روش های کیفی و کمی شبه آماری در تولید و تحلیل داده ها، از دو جامعه وب سایت های دانشگاه های جهان و ایران، نمونه هایی براساس رت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت ویژگی های بصری وب سایت های دانشگاه های ایران با جهان

تفاوت ویژگی های بصری وب سایت های دانشگاه های ایران با جهان