مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-04-21اجتماعي

مدارس تا پایان اردیبهشت ماه دایر است


رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است، گفت: امتحانات خرداد ماه دانش آموزان از 2 تا 25 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالرسول عمادی رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش در خصوص تغییرات احتمالی در زمان برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان با توجه به برگزاری انتخابات و ماه مبارک رمضان ، اظهار داشت: فصل امتحانات، خرداد ماه است و اردیبهشت نیز جزو زمان تدریس کتاب های درسی است؛ ضمن اینکه امسال به دلیل شرایط جوی، تعطیلاتی در برخی استان ها داشتیم که بخشی از این تعطیلات با برنامه های جبرانی در مدارس جبران شد.

وی افزود: به طور کلی تدریس کتاب های درسی تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و قانون نیز به ما امکان جابه جایی فصل امتحانات به ویژه امتحانات نهایی را نمی دهد و باید امتحانات در خرداد ماه برگزار شود؛ ضمن اینکه باید حداکثر تا 15 تیر ماه سوابق تحصیلی دانش آموزان را به سازمان سنجش آموزش کشور برای اعمال در کنکور سراسری ارائه کنیم.

عمادی تأکید کرد: تغییراتی در زمان برگزاری امتحانات نداریم و امتحانات از 2 تا 25 خرداد برگزار می شود و یک هفته بعد از اتمام آن نیز نتایج اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس تا پایان اردیبهشت ماه دایر است

مدارس تا پایان اردیبهشت ماه دایر است