مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اردیبهشت 1396 ساعت 08:152017-04-21اقتصادي

افزایش قیمت برنج در بازار/ برنج های ارزان تر مشتری بیشتری دارند


رییس اتحادیه سوپرمارکت داران و مواد پروتیینی از افزایش قیمت برنج خبر داد و گفت: قدرت خرید مردم برای برنج کاهش پیدا کرده و در مجموع برنج هایی که قیمت ارزان تر دارند، - مشتری بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

سعید درخشانی در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش قیمت برنج در روزهای اخیر" توضیح داد: شاید نتوان قیمت دقیقی برای این روزهای برنج در بازار اعلام کرد، چرا که ممکن است برخی واحدها همچنان برنج قدیمی خود را به فروش برسانند که برای آن در نهایت قیمتی در حدود 13000 تومان در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: البته جدیدا نیز در موارد متعدد قیمت برنج برای واحدها حدود 13000 تومان بوده که به هنگام فروش این برنج با رقم 15000 تومان به دست مشتری می رسد.

رییس اتحادیه سوپرمارکت داران و مواد پروتیینی با بیان اینکه ممکن است وضعیت انبارها موجب تغییر قیمت برنج شده باشد، عنوان کرد: به هر صورت می توان گفت که در مجموع کمی قیمت برنج گران تر شده اما اینکه رقم دقیق این افزایش قیمت از چه قرار است را نمی توان بیان کرد ولی می توان گفت که اکنون برنج درجه یک را نمی توان با قیمتی کمتر از 13 تا 13500 تومان خریداری کرد.

درخشانی در ادامه در توضیح بیشتر در خصوص قیمت برنج عنوان کرد: البته ممکن است که بتوان برنج های ایرانی را با قیمت 8000 تا 9000 تومان هم خریداری کرد اما در هر صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برنج در بازار/ برنج های ارزان تر مشتری بیشتری دارند

افزایش قیمت برنج در بازار/ برنج های ارزان تر مشتری بیشتری دارند