مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 21:262017-04-20سياسي

به نوشته حجت الاسلام حیدری ابهری دو کتاب بین المللی بریل در قم رونمایی شد


دو کتاب بین المللی بریل ویژه کودکان و نوجوانان نابینا نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری با عناوینپیامبر و قصه هایش و محمد مثل گل بود طی مراسمی در قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، مراسم رونمایی از دو کتاب بین المللی بریل ویژه کودکان و نوجوانان نابینا با عناوین پیامبر و قصه هایش و محمد مثل گل بود نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری با حضور مهدی میرزایی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان، محمدتقی زینی وند رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قم، نویسندگان و نوجوانان دانش آموزان در سالن همایش های اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم برگزار شد.

نویسنده کتاب های بین المللی پیامبر و قصه هایش و محمد مثل گل بود طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: بنده در گذشته به تدریس مشغول بودم اما به پیشنهاد برخی از نویسندگان به عرصه نویسندگی وارد شده و کار خود را با سفری به مشهد امام رضا(ع) آغاز کردم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حیدری با اشاره به اینکه هر کتاب هدف خاصی را دنبال می کند، تصریح کرد: در کتاب پیامبر و قصه هایش داستان هایی از سیره زندگی حضرت محمد(ص) جمع آوری شده است که مخاطب کودک و نوجوان با خواندن این داستان ها می تواند با برخی از ویژگی های رفتاری پیامبر اسلام(ص) آشنا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نوشته حجت الاسلام حیدری ابهری دو کتاب بین المللی بریل در قم رونمایی شد

به نوشته حجت الاسلام حیدری ابهری دو کتاب بین المللی بریل در قم رونمایی شد