مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 17:102017-04-20دانش

فارغ التحصیلی 2200 دانشجو از دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه 2200 نفر از این دانشگاه در سال گذشته فارغ التحصیل شده اند گفت: 480 نفر از این فارغ التحصیلان در مقطع دکتری و 1700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در جشن دانش آموختگان این دانشگاه گفت: دانشگاه جوان 34 ساله تربیت مدرس توانسته است به نتایج چشمگیری در حوزه علم و فناوری و تربیت دانش آموختگان توانمند برای کشور دست پیدا کند و راهی که دانشگاه های بزرگ جهان در طول 50-100 سال طی کرده اند در ربع قرن پیموده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه تربیت مدرس رتبه 2 کشوری را در تولید علم و فناوری داراست و این افتخاری که با تلاش اساتید و دانش آموختگان توانمند دانشگاه به دست آمده است و امیدواریم با نیروی عظیم و بزرگ که در سطح تحصیلات عالی و تحصیلات تکمیلی از این دانشگاه وارد دانشگاه می شوند دانشگاه تربیت مدرس بتواند خدمتگزاری خود در جامعه را ایفا کند.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه این مراسم اظهار کرد: در سال گذشته حدود 2200 نفر دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند که 480 نفر در مقطع دکتری و 1700 نفر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیلات خود را به پایان رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلی 2200 دانشجو از دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته

فارغ التحصیلی 2200 دانشجو از دانشگاه تربیت مدرس در سال گذشته