مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 17:052017-04-20فرهنگي

گزارشی از اختتامیه ششمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم


مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم امروز چهارشنبه 30 فروردین برگزار شد و نامزدهای بخش رمان و مجموعه داستان این دوره از این جایزه تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه ششمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم با مدیرمسئولی آیت دولتشاه و سردبیری ناهید طباطبایی روز چهارشنبه (30 فروردین) برگزار شد.

ناهید طباطبایی، گلی امامی و بهناز علیپور گسکری داوران بخش رمان بوده و داوران بخش داستان کوتاه هم علی خدایی، فرهاد کشوری و شاپور بهیان بودند.

احمد حسن زاده با مجموعه داستان مستر جیکاک از نشر نیماژ و طیبه گوهری با رمان گلوگاه از نشر صدای معاصر برنده جایزه هفت اقلیم شدند.

در بخش مجموعه داستان نیز سلمان باهنر با مجموعه سی و سه پل چهار و نیم اکتاو از نشر نگاه و آتوسا افشین نوید با مجموعه گچ و چای سرد از نشر چشمه تقدیر شدند.

ابراهیم دمشناس با رمان نامه نانوشته از نشر بوتیمار، جمشید ملک پور با رمان روز اول مهر هرگز نیامد از نشر افراز و ناهید فرامرزی با رمان برف سوزی از نشر ثالث تقدیر شدند و به نفرات برگزیده در هر بخش لوح و تندیس جایزه و مبلغ 10 میلیون ریال جایزه نقدی اعطا شد.

هیئت داوران این دوره از جایزه ادبی هفت اقلیم بعد از بررسی آثار داستانی منتشر شده در سال 1394، به این نتیجه رسید که هرچند این آثار از نظر کمیت ارتقاء یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از اختتامیه ششمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم

گزارشی از اختتامیه ششمین دوره جایزه ادبی هفت اقلیم