مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 14:402017-04-20اقتصادي

افزایش قیمت سکه در بازارهای داخلی


به دلیل نزدیک بودن ایام شعبانیه و رجبیه با افزایش قیمت سکه در بازارهای داخلی روبرو هستیم.

- محمد کشتی آرای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: باتوجه به اعیاد پیش رو افزایش تقاضا در بازارهای داخلی سبب افزایش قیمت سکه شده است.

وی گفت: در بازارهای داخلی قیمت طلا تابعی از قیمت های جهانی و نرخ ارز است و هر تاثیری که تحولات سیاسی داخلی روی نرخ ارز داشته باشد قیمت طلا را در بازارهای داخلی تغییر می دهد اما در مجموع قیمت طلا در بازارهای داخلی متاثر از قیمت های جهانی است.

کشتی آرای درباره افزایش قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی طی چند هفته اخیر افزود: در دو سه هفته اخیر قیمت های جهانی رو به افزایش است و به بالاترین سطح قیمتی خود در پنج ماه اخیر رسیده است.

وی گفت: تحولات سیاسی خاورمیانه بر روی تضعیف ارزش دلار و افزایش تقاضا برای خرید طلا اثر گذاشته و باعث شده قیمت جهانی طلا رو به افزایش برود.

کشتی آرای افزود: طلا در هفته گذشته بالاترین رشد هفتگی خود را داشته که در یکسال گذشته بی سابقه بوده است و این نرخ 34 دلار برای هر اونس در یک هفته بوده است.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث افزایش قیمت طلا در بازارهای داخلی شده و قیمت هر سکه 12 هزار تومان و هر گرم طلا حدود 2 هزار تومان رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت سکه در بازارهای داخلی

افزایش قیمت سکه در بازارهای داخلی