مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 فروردین 1396 ساعت 11:102017-04-20فناوري

سمنان پیشرو در استارت آپ ، فرایند نوین شغل سازی در کشور + فیلم


فرآیند اشتغالزایی فناورانه با تشکیل و فعالیت گروه های همفکر از فارغ التحصیلان دانشگاهی و فعالان عرصه IT ، سمنان را به استان پیشرو با زیرساخت های مناسب مبدل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، سمنان دومین استان برخوردار از زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات کشور با استفاده از ظرفیت ویژه فارغ التحصیلان جویای کار، اشتغال زایی در زمینه خدمات تحت وب، ICDL، نرم افزاری های تلفن همراه و طراحی سامانه های رایانه ای کنترل و مدیریت محیط های صنعتی و تولیدی را تسریع کرده است.

گروه های استارت آپی استان سمنان با برگزاری دوره های مستمر هم اندیشی، کارگاهی و آموزشی توانستند بسیاری از فارغ التحصیلان علاقمند به علوم رایانه ای و خدمات اینترنتی را با حمایت مسئولان و امکانات پارک علم و فناوری در روند مهارت آموزی شغل های جدید قرار دهند.

به گفته کارشناسان استان سمنان هم اکنون استان پایلوت ایجاد کسب و کارهای نوپا در بخش IT است تا طرح اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی با دومین استان دارای جمعیت دانشجویی کشور آغاز شود.

طبق تعریف های بین المللی، استارت آپ یک سازمان موقت متشکل از گروه های همفکر یا هم تخصص است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرار پذیر و مقیاس پذیر بوجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان پیشرو در استارت آپ ، فرایند نوین شغل سازی در کشور + فیلم

سمنان پیشرو در استارت آپ ، فرایند نوین شغل سازی در کشور + فیلم