مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 21:252017-04-19اجتماعي

کارگزاران برتر سال 95 در فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان معرفی شدند


کارگزاران برتر در فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان، از سوی دبیرخانه کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان معرفی و تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد صاحبکار خراسانی - رییس امور شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان - گفت: فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان بر مبنای مصوبات کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان انجام می شود و برای ارزیابی شرکت ها از کارگزاران حرفه ای استفاده می شود که این کارگزاران آموزش های لازم را دیده اند.

عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فناوری افزود: در فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان و اعمال معافیت های مالیاتی و گمرکی و .

کارگزاران متعددی مشغول به فعالیت هستند که هرساله تعداد کارگزاران متناسب با حجم فعالیت ها، گسترش داشته است.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان ادامه داد: کارگزاران ارزیابی شرکت ها، شرکت های خصوصی ارزیاب هستند که بصورت حرفه ای به ارزیابی می پردازند و کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان، معیارهای رتبه بندی کارگزاران را مشخص کرده است و در پایان هر سال، کارگزاران بر اساس این معیارها رتبه بندی می شوند.

وی سرعت ارزیابی، دقت ارزیابی، امانت داری، رعایت اصول حرفه ای ارزیابی و عدم تخطی از معیارهای مصوب رتبه بندی کارگزاران برشمرد و گفت: کارگزاران ارزیابی با یکدیگر رقابت می کنند و دبیرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران برتر سال 95 در فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان معرفی شدند

کارگزاران برتر سال 95 در فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان معرفی شدند