مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 12:402017-04-19سياسي

دست به دست هم دهیم تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد


همه باید دست به دست هم دهیم تا اقدامات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به پیش رود، اختلاف نظرهایی هم وجود دارد که ان شاءالله حل می شود.

- معاون اول قوه قضاییه گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا اقدامات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به پیش رود، اختلاف نظرهایی هم وجود دارد که ان شاءالله حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در گردهمایی روسای کل دادگستری، دادستان ها و معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کل کشور به موضوع آسیب های اجتماعی، سیاست ها و راهبردهای قوه قضاییه در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: موضوع نشست کاهش آسیب های اجتماعی است که بیان چند نکته خارج از لطف نیست.

همه ما دو وظیفه داریم؛ یکی وظیفه اداری و مسئولیتی که در قوه قضاییه بر دوش ما است، وظیفه بالاتر از این وظیفه، وظیفه دینی و دِینی ما است.

در فرمایشات دوستان دیدم که دغدغه های مقام معظم رهبری جواب مثبت داده شد، به این معنا که همه ذهن ها مشغول شد که تکلیف سنگین داریم و همه احساس مسئولیت کردند.

سخنگوی قوه قضاییه با تشکر از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به عنوان نیروی خلاق و دلسوز گفت: ایشان اهتمام فراوانی برای اجرایی کردن منویات رهبری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست به دست هم دهیم تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد

دست به دست هم دهیم تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد