مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 فروردین 1396 ساعت 11:302017-04-19اقتصادي

افزایش 7 درصدی کشته شدگان موتور سوار در مازندران


مدیر کل پزشکی قانونی مازندران، تعداد کشته شدگان موتور سوارها در حوادث ترافیکی را 150 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عباسی تصریح کرد: بر اساس آمار مراکز ساری و میاندرود با تعداد 25 نفر، بابل با 21 و بهشهر و آمل با 12 نفر بیشترین شهر و نور و رامسر هر کدام با تعداد 2نفر کمترین تلفات موتور سوار در آن به ثبت رسید.

وی افزود: بیشترین فوتی در ماه های مرداد با 27،شهریور با 17 و تیر با 15 مورد بیشترین و کمترین آن با تعداد 4 نفر در اسفند ماه ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تصیریح کرد: بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی 21 تا 30 سال با آمار 54 فوتی است و کمترین گروه سنی کمتر از 10سال با 2 فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به فوت تعداد 108 نفر از موتور سواران در محور برون شهری و روستایی افزود: تعداد 126 نفر راننده موتور و 23 نفر هم سرنشین موتور هستند.

عباسی افزود: شایع ترین علت مرگ موتورسواران در تصادفات، ضربه مغزی و عوارض ناشی از آن و سپس خونریزی وسیع، صدمات و شکستگی های متعدد از عوامل دیگر منجر به مرگ در موتورسواران در سال گذشته (95) بوده که امید می رود با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی شاهد کاهش چشمگیر آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی کشته شدگان موتور سوار در مازندران

افزایش 7 درصدی کشته شدگان موتور سوار در مازندران