مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 فروردین 1396 ساعت 19:402017-04-15سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه برتوجه به برون سپاری فعالیت های حوزه حج وزیارت


حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت لزوم توجه به رفع مشکلات آنان و خوداتکایی این کانون را یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت امروز درمراسم پانزدهمین سالگرد تاسیس کانون بازنشستگان سازمان حج وزیارت از مسئولان این سازمان خواست برخی از کارهایی را که امکان برون سپاری آن وجود دارد به این کانون واگذارکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکربا اشاره به اینکه کارمندان در دوره ای بازنشسته می شوند که هزینه های زندگی شان افزایش یافته است ، گفت: اقداماتی که می تواند به رفع مشکلات بازنشستگان وخود اتکایی کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت کمک کند، در برنامه های آینده مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان این حدیث که از رسول گرامی اسلام (ص) پرسیدند " من خَیْرُ النَّاسِ ، فرمود اَنْفَعُ النَّاسِ لِلنَّاسِ : بهترین مردم کسی است که بیشترین بهره دهی را برای مردم داشته باشد" افزود: باید به هرمیزان که می توانیم گره ها و مشکلات را از سر راه مردم برداریم .

وی برخی انسانها را گرفتارغفلت دانست و گفت: انسان می تواند با انجام کارهای ساده از قبیل سلام کردن و کمک به فقرا و محرومان ، ثواب های فراوانی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه برتوجه به برون سپاری فعالیت های حوزه حج وزیارت

تاکید نماینده ولی فقیه برتوجه به برون سپاری فعالیت های حوزه حج وزیارت