مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 فروردین 1396 ساعت 19:462017-04-02سياسي

برگزاری کنفرانس وحدت مسلمین در افریقای جنوبی


کنفرانس وحدت مسلمین با حضور مسلمانان شیعه وسنی افریقای جنوبی به همت موسسه خدمات اسلامی و مرکز اسلامی آفریقای جنوبی و با پیام آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پیام آیت الله اراکی که توسط حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری قرائت شد، به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین والصلاه علی محمد وآله الطاهرین و اصحابه المؤمنین و المیامین برپایی کنگره وحدت اسلامی در افریقای جنوبی اقدام بسیار مبارکی است و پاسخی است به یکی از مهمترین نیازهای جامعه بشر به ویژه جامعه اسلامی معاصر، اینجانب از همه دست اندرکاران این اجتماع بزرگ قدردانی و تشکر می کنم.

بنابر آنچه در قرآن کریم آمده است إِنَّ هٰذِهِ أُمَّتُکُم أُمَّهً واحِدَهً وَأَنا رَبُّکُم فَاعبُدونِ هدف همه پیامبران در طول تاریخ ایجاد وحدت در جامعه بشر در سایه ایمان به خدا و اطاعت از فرمان او بوده است و حقیقت این است که وحدت جامعه بشر جز در پرتو ایمان به خدا و اطاعت از فرمان او محقق نمی شود.

رسول اعظم محمد مصطفی خاتم رسل و پیامبران الهی (ص)جامعه ای واحد و یک دل را بر مبنای شریعت عدل الهی برپا ساخت تا آنجا که خداوند در وصف این جامعه فرمود: کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّهٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ متأسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس وحدت مسلمین در افریقای جنوبی

برگزاری کنفرانس وحدت مسلمین در افریقای جنوبی